Administratief medewerker M/V/X

Bedrijfsomschrijving

DNS Belgium is verantwoordelijk voor het beheer van de .be-, .vlaanderen- en .brussels-domeinnamen. Daarnaast is onze missie ook het internet toegankelijker maken en het gebruik ervan aanmoedigen en dat op een duurzame manier. Eén van onze focuspunten is cybersecurity.

Wij zijn gevestigd in Leuven op de Philipssite, dichtbij de stad, en zijn makkelijk per fiets, openbaar vervoer of auto te bereiken. Wij zijn een duurzaam bedrijf dat inzet op een goede work-life balance, investeert in opleidingen, kwaliteit en operational excellence hoog in het vaandel draagt.

Er werken een 30-tal mensen bij ons, verdeeld over 3 afdelingen: staff, external en engineering. Binnen onze Staff afdeling zijn we op zoek naar een

Administratief medewerker met affiniteit voor boekhouden en customer support m/v/x

Voltijds – contract bepaalde duur (6m)

In deze boeiende functie ondersteun je onze financial lead en onze customer support afdeling.

Wat?

Je ondersteunt onze finance lead met volgende boekhoudkundige taken :

  • Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen en bankafschriften
  • Voorbereiden en inboeken van betalingen aan leveranciers en van klanten
  • Uitvoeren van maandelijkse facturatie
  • Opvolgen van de finance mailbox
  • Ondersteunen van de jaarlijkse financiële audit
  • Beheren van de bestelbonprocedure
  • Beheren van de goedkeuringsflow aankoopfacturen (in MFO tool)

Daarnaast bouw je een brug naar de customer support afdeling waar je verantwoordelijk bent voor volgende taken :

  • Samen met het CS team verzorg je deeltijds permanentie en beantwoord je zoveel mogelijk vragen van eindgebruikers en ons verkoopskanaal over allerlei onderwerpen.
  • Je volgt nauwgezet de klantenadministratie op met een focus op het financiële, nl. betalingen, facturatie, afrekeningen, …
  • Je werkt mee aan de fraudebestrijding op het internet door controles op de juistheid van gegevens uit te voeren.

Je profiel

Je hebt een sterke affiniteit met cijfers en je bent vertrouwd met boekhoudkundige principes en je wil daarin verder leren.

Je hebt interesse om de customer support afdeling te ondersteunen en je wil daarin verder leren.

Je werkt nauwgezet, je hebt een hands on mentaliteit met oog voor de praktische en administratieve kant van de job.

Je bent leergierig en staat open voor feedback.

Je werkt graag zelfstandig, je bent dienstvaardig, klantvriendelijk, oplossingsgericht en je neemt graag initiatief.

Je houdt ervan om personen telefonisch te woord te staan.

Je bent een teamplayer en staat open voor een flexibele invulling van je takenpakket in functie van de noden van de organisatie.

Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, Frans en Engels. Je hebt een goede kennis van IT Office tools, Word, Excel, Outlook, werken met Mac is een pluspunt.  

Ons aanbod

  • Een veelzijdige en uitdagende job in een leuk team en een duurzaam bedrijf.
  • Een degelijke opleiding over de wereld van domeinnamen en alles wat erbij komt kijken.
  • Een duurzaam bedrijf dat ook investeert in jouw ontwikkeling.
  • Een aantrekkelijk salaris en een cafetariaplan met daarin onder andere een mobiliteitspakket (leasefiets), een fietsvergoeding, een groepsverzekering, een hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, 32 verlofdagen, gsm-abonnement, laptop. 
  • Een contract bepaalde duur met perspectief naar onbepaalde duur.
  • Uitvalbasis is Leuven, gecombineerd met thuiswerken.  
  • Indiensttreding: zo snel mogelijk.

Interesse? Solliciteer dan voor 18 februari 2022 met jouw cv en motivatiebrief. Gelieve dit te uploaden in één document en te mailen naar jobs@dnsbelgium.be.