Nieuwe registrarovereenkomst via Adobe Sign

Recent ontving je per mail de nieuwe Registrarovereenkomst en de vraag die te ondertekenen via Adobe Sign. Mocht je geen mail van DNS Belgium via Adobe Actobat Sign ontvangen hebben, controleer zeker je spamfolder. 

Hoewel het ondertekenen zichzelf uitwijst, nemen we het graag stap voor stap met je door.  

In de mail klik je op de knop ‘Review and sign’ om naar de nieuwe overeenkomst te gaan.  

Stap 1 Cookies, Terms of Use and Privacy Policy 

Daar krijg je eerst de vraag om de cookie settings te aanvaarden. Als je dat doet, kan je de sessie op elk moment afsluiten en later opnieuw verder gaan waar je gebleven was. 

Door dan op ‘Continu’ te klikken aanvaard je de Terms of Use en de Privacy policy. Dit is een verplichte stap, zonder die te aanvaarden kan je niet verder. 

Stap 2 Ondertekenen 

In een eerste tekstvak aangeduid met een blauwe pijl ‘start’, krijg je de vraag om je Registrar ID in te vullen.  

Een blauwe pijl markeert ook op de volgende pagina’s duidelijk waar je moet ondertekenen.

Druk op Enter om te bevestigen.

Stap 3 Initialen op elke pagina

Onderaan de volgende pagina moet je je initialen invullen. Je hoeft dit maar een keer te doen. Op de volgende pagina’s worden je initialen automatisch ingevuld wanneer je in het tekstvak klikt.

Klik op de pijl ‘Next’ om naar volgende pagina te gaan.

Stap 4 Handtekening, functietitel en bevestiging

Op het einde van het document vragen we je handtekening en functietitel in te vullen. 

Er zijn verschillende opties om een handtekening toe te voegen: je kan je naam typen, een afbeelding opladen, tekenen met de muis of via een mobile aparaat een handtekening toevoegen.

Door op ‘Click to sign’ te klikken, keur je het document goed. Er is de mogelijkheid om het document te downloaden, maar je ontvangt het sowieso ook per mail.

Daarna moet je enkel nog je initialen toevoegen aan de verschillende bijlages.